Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Urban Economics and Management
فصلنامه علمی اقتصاد و مدیریت شهری
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 18 (2017-6)
Assessing the Indicators of Good Governance in Development of Urban Tourism (Case Study: City of Tehran)
وضعیت ارزیابی شاخصهای حکمروایی مطلوب در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه: شهر تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Organizational Change on Improving Organizations Financial and Economic Performance (Case Study: Bank Shahr)
نقش تغییر سازمانی بر بهبود عملکرد مالی و اقتصادی سازمانها (مطالعه موردی: بانک شهر)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Structural Equation Modeling of Effective Economic and Cultural Components on Energy Consumption Behavior in Urban Societies
مدلیابی معادلات ساختاری مؤلفههای اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بر رفتار مصرفی انرژی در جوامع شهری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Structural Equation Modeling of Effective Economic and Cultural Components on Energy Consumption Behavior in Urban Societies
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تمایل به تقاضای پیشخرید مسکن (مطالعه موردی: خریداران مسکن در حال ساخت شهر ایلام)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Energy Consumption Optimization in Urban Rail Transport (Case Study: Tehran Subway)
بهینهسازی مصرف انرژی در حملونقل ریلی شهری (مطالعه موردی: مترو تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating Micro-System Management Establishment of Peri-Urban Areas (Case Study: Tehran Metropolis- District 22)
بررسی استقرار خردهنظام مدیریت مناطق پیراشهری (مطالعه موردی: منطقه 22 کلانشهر تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Urban Regeneration by Emphasizing on Identification and Analysis of Cultural Creative Clusters (Case Study: Shiraz Historical-Cultural Fabric)
بازآفرینی شهری با تأکید بر شناسایی و تحلیل خوشههای خلاق فرهنگی (مطالعه موردی: بافت تاریخی- فرهنگی شیراز)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Proposing a Conceptual Framework of Urban Regeneration Interaction and Entrepreneur City in Achieving Place Marketing
ارائه چارچوب مفهومی تعامل بازآفرینی شهری و شهر کارآفرین در دستیابی به بازاریابی مکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles