دوره 11، شماره 44 - ( پاییز 1402 )                   جلد 11 شماره 44 صفحات 284-257 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Identification and analysis of factors affecting the export marketing of products of knowledge-based companies, a case study of the Science and Technology Park of Fardis Shahr Tehran. IUESA 2023; 11 (44) :257-284
URL: http://iueam.ir/article-1-2074-fa.html
رضایی ولی‌اله، علیزاده مشکانی فتانه، نعامی عبداله، سرداری احمد. شناسایی و واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادراتی محصولات شرکت‌های دانش بنیان مطالعه موردی پارک علم و فناوری پردیس شهر تهران. فصلنامه علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری. 1402; 11 (44) :257-284

URL: http://iueam.ir/article-1-2074-fa.html


چکیده:   (269 مشاهده)
هدف اصلی این مقاله شناسایی و واکاوی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادراتی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مطالعه است. پژوهش از لحاظ هدف داده بنیاد و از لحاظ روش گرندد تئوری اجرا شد. جامعۀ پژوهش را مدیران شرکت‌های دانش بنیان به عنوان خبرگان تشکیل دادند. بر اساس معیار اشباع نظری 15 نفر به روش هدفمند انتخاب شدند. داده ها با مصاحبه نیمه ساختاریافته با استفاده از نرم افزار maxqda12 گردآوری شد. در نتیجه با روش تحلیل کیفی طی سه مرحله کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی در ابتدا 178 کد شناسایی شدند و سپس با جذب کدهای تکراری 72 کد باقی ماندند و در نهایت کدهای باقی مانده به 3 دسته عوامل فردی، سازمانی و محیطی تقسیم‌بندی شدند.
متن کامل [PDF 1171 kb]   (220 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/11/27 | پذیرش: 1402/12/10 | انتشار: 1402/8/10 | انتشار الکترونیک: 1402/8/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

این فصل نامه دارای درجه علمی - پژوهشی مصوب به شماره مجوز ۳/۵۷۸۸۱۰  از وزارت علوم ،تحقیقات فناوری است .
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه علمی اقتصاد و مدیریت شهری می باشد.

استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد.