%0 Journal Article %A Eskandar, Fatemeh %A Radfar, Reza %A Tolouee Ashleghi, Abbas %T Identification and Ranking of Effective Indicators on Team Performance in Educational Enterprises (Case Study: Islamic Azad University, Science and Research Branch of Tehran, Faculty of Management and Economics) %J Journal of Urban Economics and Management %V 8 %N 30 %U http://iueam.ir/article-1-1415-fa.html %R %D 2020 %K Performance Indicator - Enterprise - Working Group - Fuzzy Dimetal Method - Fuzzy Hierarchy Process Analysis, %X در سال‌های اخیر، اهمیت تیم‌های کاری در حوزه عملکرد سازمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا نیاز به شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های تأثیرگذار بر عملکرد تیمی در سازمان‌ها دیده می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بنگاه اقتصادی آموزشی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. این پژوهش با هدف شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌ها و معیارهای تأثیرگذار بر عملکرد تیمی در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران انجام شده است. به این منظور با استفاده از مطالعات میدانی، شاخص‌های تأثیرگذار بر عملکرد تیمی، شناسایی و در اختیار ۲۰ نفر از خبرگان قرار داده شد تا براساس قلمروی مکانی تحقیق امتیازدهی صورت گیرد. در گام بعد براساس نتایج استخراج شده، شش شاخص و زیرمعیارهای هر شاخص مشخص گردید. در ادامه تحقیق، رتبه‌بندی شاخص‌ها و معیارها براساس روش دیمتل و تحلیل سلسله‌مراتبی فازی انجام شد. نتایج تحقیق نشان دادند شاخص ترکیب تیم از نظر خبرگان بیشترین تأثیر را بر روی عملکرد تیمی در دانشکده مدیریت و اقتصاد دارد. همچنین معیار رویکرد فعالانه نیز بیشترین تأثیر را بر روی عملکرد تیمی خواهد گذاشت. %> http://iueam.ir/article-1-1415-fa.pdf %P 87-104 %& 87 %! %9 Research %L A-10-857-38 %+ Department of Industrial Management, Faculty of Management and Economics, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran %G eng %@ 2345-2870 %[ 2020